jaki sport uprawiasz po francusku

jaki sport uprawiasz po francusku

W sezonie 1971 na Mistrzostwach Świata FIA widział Porsche 917s kontynuować swoją dominację z J.W. Automotive 917Ks ukończeniu 1-2 na otwarcie rundy, która odbyła się w Buenos Aires w Argentynie. Kolejna runda była w Daytona, a walka była na jak Ferrari North American Race Team (NART) prowadzony przez Luigi Chinetti pojawił się z nowym Ferrari Ferrari 512MB, podobnie jak zespół Roger Penske za. 512M zadebiutowała późno w sezonie 1970 jako odpowiedź na problemy, które Maranello został mających z 512S. Ferrari dostał serii 512 znacznie lepiej z M (czyli "modificata" lub "zmodyfikowane") poprzez umieszczenie lekcje wyciągnięte z 330, 512S i 612 może wystawać Am wszystkie w jednym modelu. Rezultatem było 512M, a to był jedyny samochód, który mógłby konkurować z dominującymi Porsche 917s w sferze międzynarodowych wyścigów.

1971 zdarzeń 24 Hour Daytona widział epicka walka odbywać http://zpcbox.com.pl się pomiędzy dwoma największymi producentami samochodów sportowych na świecie. Nart 512M wypadł mniej więcej w połowie drogi przez zdarzenia, pozostawiając Penske 512M Mark Donohue i David Hobbs walczą o prowadzenie z Zatoki Wyer 917K Jackie Oliver i Pedro Rodriguez i starszych Ferrari 512S jest napędzany przez Ronnie Bucknum i Tony Adamowicz. Wygrana w końcu przejść do 917 zespołu Gulf Wyer po 24 godzinach wyścigów, drugie miejsce zajęli Nart 512S z Bucknum i Adamowicza, a trzecia idzie do Penske 512MB z Donohue i Hobbs.

Sebring będzie zobaczyć Martini Racing 917K wziąć wygrać, a następnie innym 917K 1-2 wybić zarówno Monza i Spa przez organizację Gulf Wyer. Le Mans w 1971 roku kształtował się będzie powtórki przypadku Daytona z siedmioma Ferrari 512S i M modeli na zaplanowany, aby podjąć walkę z potężnymi 917s z Stuttgart. Osiem 917s zarówno długim ogonem i krótkimi wariantów ogona wzrośnie, aby sprostać wyzwaniu wniesioną przez Włoch najlepszym w tym, co miało być ostatni wielki pęd przed przepisami FIA upoważnione do wprowadzenia w życie na sezon 1972 zabije off big- nosił 5,0 litra festynów grzmoty, które były występujące na najwspanialszych torach wyścigowych na całym świecie poprzez ograniczenie przemieszczenia we wszystkich klasach prototypowych na poziomie 3,0 litra.
Wpis zawdzięczamy nasza strona www