jaki sport uprawiasz po francusku
W sezonie 1971 na Mistrzostwach Świata FIA widział Porsche 917s kontynuować swoją dominację z J.W. Automotive 917Ks ukończeniu 1-2 na otwarcie rundy, która odbyła się w Buenos Aires w Argentynie. Kolejna runda była w Daytona, a walka była na jak Ferrari North American Race Team (NART) prowadzony przez Luigi Chinetti pojawił się z nowym Ferrari Ferrari 512MB, podobnie jak zespół Roger Penske za. 512M zadebiutowała późno w sezonie 1970 jako odpowiedź na problemy, które Maranello został mających z 512S. Ferrari dostał serii 512 znacznie lepiej z M (czyli "modificata" lub "zmodyfikowane") poprzez umieszczenie lekcje wyciągnięte z 330, 512S i 612 może wystawać Am wszystkie w jednym modelu. Rezultatem było 512M, a to był jedyny samochód, który mógłby konkurować z dominującymi Porsche 917s w sferze międzynarodowych wyścigów.
1971 zdarzeń 24 Hour Daytona widział epicka walka odbywać się pomiędzy dwoma największymi producentami samochodów sportowych na świecie. Nart 512M wypadł mniej więcej w połowie drogi przez zdarzenia, pozostawiając Penske 512M Mark Donohue i David Hobbs walczą o prowadzenie z Zatoki Wyer 917K Jackie Oliver i Pedro Rodriguez i starszych Ferrari 512S jest napędzany przez Ronnie Bucknum i Tony Adamowicz. Wygrana w końcu przejść do 917 zespołu Gulf Wyer po 24 godzinach wyścigów, drugie miejsce zajęli Nart 512S z Bucknum i Adamowicza, a trzecia idzie do Penske 512MB z Donohue i Hobbs.
Sebring będzie zobaczyć Martini Racing 917K wziąć wygrać, a następnie innym 917K 1-2 wybić zarówno Monza i Spa przez organizację Gulf Wyer. Le Mans w 1971 roku kształtował się będzie powtórki przypadku Daytona z siedmioma Ferrari 512S i M modeli na zaplanowany, aby podjąć walkę z potężnymi 917s z Stuttgart. Osiem 917s zarówno długim ogonem i krótkimi wariantów ogona wzrośnie, aby sprostać wyzwaniu wniesioną przez Włoch najlepszym w tym, co miało być ostatni wielki pęd przed przepisami FIA upoważnione do wprowadzenia w życie na sezon 1972 zabije off big- nosił 5,0 litra festynów grzmoty, które były występujące na najwspanialszych torach wyścigowych na całym świecie poprzez ograniczenie przemieszczenia we wszystkich klasach prototypowych na poziomie 3,0 litra.
Wpis zawdzięczamy