Sport

turystyka i rekreacja jaka matura

turystyka i rekreacja jaka matura Numer 2 samochód Rodriguez i Kinnunen wygranej w Daytona był tylko wierzchołek góry lodowej tego, co miało nastąpić w trakcie sezonu 1970. inżynierowie Porsche spędził dużo czasu przeróbka aerodynamikę 917 modeli na sezon 1970, a wykończenie 1-2 na Daytona był dowodem, że zespół inżynierów w Stuttgarcie był już wszystko w porządku.

turystyka i rekreacja jaka matura

Monza gościł rundę mistrzostw sportowych samochodów na świecie pod koniec kwietnia 1970. Nie mniej niż siedem 917s zostanie wprowadzony do imprezy. Podczas gdy samochód Siffert / Redman J.W. Automotive wziął pole position na razie, to oni wracają do domu na 12 miejscu. W 917s z GESIPA Racing i AAW skończy 10 i 11, odpowiednio, podczas gdy Rodriguez / Kinnunen Gulf Wyer 917K ostatecznie wygrał wyścig. Również na liście startowej na Monzy był 917K Dawida Piper Racing, który był pilotowany przez właściciela zespołu David Piper i American Tony Adamowicz. Adamowicz to jedyny amerykański kierowca przejechał zarówno 917K i jej rywalizować z Ferrari 512S i 512M. Tony komentarze "The 917K był inny rodzaj samochodu wyścigowego niż jego konkurent Ferrari 512S lub M. Było to znacznie bardziej elastyczne zawieszenie niż Ferrari. Mieli dużo więcej momentu obrotowego i mocy wychodzi z zakrętów. Ferrari miał dobrą moc i było dostępne w wyższych obrotów na minutę i brzmiało bardziej zacięta niż 917K. "

turystyka i rekreacja jaka matura

Le Mans 1970 był niesamowity wyścig, który widział Porsche 917s pokonaj wpisy Ferrari 512S. Wpis Porsche Salzburg 917K z Attwood / Herrman wygra zdarzenie wierzchnie z Martini Racing 917L z Larrouse / Kauhsen zajmując drugie miejsce. Vic Elford pilotował 917L Porsche Salzburgu przypadku 1970 i choć wejściu emeryturę pod koniec wyścigu ze względu na problemy z silnikiem, Vic jeszcze udało się zamieścić jakieś niesamowite prędkości z długim ogonem 917. Vic pamięta, "Poszedłem flat out, przez zagięcie, w nocy, w deszczu, na 245 mil na godzinę. " Gulf Wyer i Porsche Salzburg pójdzie na zdominowały wyścigi sezonu 1970, zdobywając Porsche Mistrzostw Świata Producentów na 1970.

Wpis zawdzięczamy