Rekreacja

jaki sport spala najwiecej kalorii

jaki sport spala najwiecej kalorii

Pod kierownictwem kierownika wyścigów Porsche, Rico STEINEMANN, program 917 zaczęła nabierać tempa. Helmut Flegl zostało wniesione w ciągu wcześnie, aby zobaczyć aerodynamikę. Początkowo aerodynamika okaże się problemem dla 917, ale Porsche szybko przyniósł Peter Falk, John jezdnego, a Tony Lapine'a pomagać Flegl w tym dziale.

Chociaż organizm był rzeźbiony, Porsche skonstruował lekką ramę rurową przestrzeń wykonaną z aluminium. Nadwozie została wykonana z lekkiego z włókien szklanych, z dwoma konfiguracjami ogona. 917L, "L" stoi dla "Langheck", był długi ogon wariant wykorzystywany do zajęć z dłuższych prostych, które wymagały pomocy w ostatecznym aerodynamicznego dla maksymalnej prędkości; i 917K, "K" wskazująca na krótki wariant ogon. Flegel komentuje "Należy pamiętać, na ... 917 został zaprojektowany od początku jako długi ogon, który miał ogon można usunąć. Ale krótki ogon nigdy nie był naprawdę testowany w tunelu aerodynamicznym ... aerodynamika były po prostu źle. To miał ogromny tylny podnośnik! "

jaki sport spala najwiecej kalorii

Prawdziwy centralnym punktem 917, bez względu na to, co ogon konfiguracja była w użyciu w tym czasie był niezwykle masywna płaskim 12 wolnossący silnik. To był najbardziej masywny silnik Porsche kiedykolwiek skonstruowany do tego punktu w czasie. Silnik był w dwóch wersjach, z 912/00 Rodzaj i typ 912/10. Type 912/00 przesunięty 4,5 litra, a także z 10,5: 1 kompresji i Bosch mechanicznym wtryskiem paliwa, produkowane 580 koni mechanicznych przy 8400 RPM i 362 funtów stóp moment obrotowy przy 6800 obrotach na minutę. Type 912/10 była nieco większa na 4,9 litra pojemności skokowej, produkując 600 koni mechanicznych, a aż o 405 funtów stóp momentu obrotowego przy 6400 obrotów na minutę.

Jazda 917 było to doświadczenie, które jest najlepiej opisane jako pochodzące z innego świata. "Samochód był potworem" opisana Vic Elford; jeden z najlepszych kierowców wyścigowych Porsche. "Nikt nigdy nie zbudowali samochód, który pójdzie nawet zdalnie blisko tych prędkościach", Elford dodał.
Wpis zawdzięczamy