jaki sport najlepiej spala tluszcz
Kłopoty pójdzie fabrykę Porsche 917Ls powodując emeryturę zarówno dla samochodów, które letni weekend. Wpis Vic Elford / Richard Attwood ulegnie sprzęgła i skrzyni biegów problemy prowadząc wyścig w czasie 21 godzin. Wpis numer 14 pilotowany przez Rolf Stommelen i Kurta Ahrens wycofał się nieco wcześniej w wyścigu z kwestiami olejowania. Jedno powstała dość mocno, i to, że nie ma wątpliwości, że 917 była szybka, Vic Elford jest taktowany zegarem 220 mph wzdłuż prostej Mulsanne. W porównaniu do Porsche 908, który zajął 2 pozycję, która roku 917 cieszył przewagę 20 mph w najwyższej prędkości. Ale 1969 był po prostu lata rozwoju, w 1970 i 1971 roku jest to program został kierowania zdominować World Sports Car Series ogólnej.
Na sezon 1970 zespołów z klientami, z różnym wsparcia fabryki, by nieść sztandar Porsche w Porsche nie mógł utrzymać finanse uruchomić pełny wysiłek fabryki i kontynuować budowanie i rozwijanie nowych samochodów wyścigowych. J.W. Automotive Anglii i Porsche Salzburg były główne zespoły fabryce, a inne zespoły będą nadal pojawiać się przez następne dwa sezony, Fielding, co było postrzegane jako musi mieć broń, aby wygrać, Porsche 917. Ferrari nie niech to wyzwanie przejść bezkonkurencyjna jednak i zadebiutował Ferrari 512S, nowy V-12 wolnossących prototyp zapewnienia chłopaków z Stuttgart i ich wybranych zespołów nie mają łatwego odchodzenie tego.
Połączenie 917 i doświadczony J.W. Zespół Automotive rozpoczęła 1970 silny, z 1-2 zwycięstwo w godzinach wyścigu w Daytona na Florydzie 24. John Wyer uczynił sobie markę w wyścigach na zawsze z najlepiej przygotowanych samochodów na starcie. Wyer był także mistrzem wyścigu strategiem, że wygrał Le Mans w 1959 roku Aston Martin, i znowu z GT40 w 1969 Wyer również zabezpieczone najlepszy talent do obowiązków w kabinie, a dla roku 1970 jego kierowca linia składała się z Jo Siffert, Brian Redman, Pedro Rodriguez, a Leo Kinnunen.
Wpis zawdzięczamy