Narodowe Centrum Sportowe

jaki sport mozna uprawiac w ciazy

jaki sport mozna uprawiac w ciazy

Gdy kurz osiadł na słynnym torze Le Sarthe, że rok, dwa 917Ks pojawiły się na dwóch najwyższych szczeblach podium, a następnie przez dwa Ferrari 512Ms około 30 okrążeń tyle. Zwycięstwo udał się do Helmut Marko i Gijs van Lennep jazdy jednym kadrze Martini Racing za 917K modeli. Drugie miejsce, a okrążenie dół było wejście Gulf Wyer pilotowany przez Attwood i Mullera, z trzeciej przechodząc do Nart 512MB napędzany przez wszystko American Line Driver up Sam Posey i Tony Adamowicz.

917 ujrzy jeszcze jedno zwycięstwo na arenie międzynarodowej w 1971 roku, w Zeltweg, Austria. Tam, J.W. Automotive 917K pilotowany przez Pedro Rodriguez i Richard Attwood zajęłoby mety po raz ostatni w FIA usankcjonowane konkurencji. Poniższa i ostateczna runda serii był Watkins Glen wydarzeniem 6 Hour odbyła się w malowniczej północnej części stanu Nowy Jork obwodzie, który również gościł Grand Prix USA. To wydarzenie będzie zobaczyć pomarańczowe i niebieskie samochody Zatoki pokonany przez Autodelta Alfa Romeo T33 / 3 de Adamich i Petersona. Pomimo wynikami Watkins Glen, Porsche zajęłoby International Championship ponownie Sprawia tytuł w 1971 roku.

FIA stworzył Porsche 917 bezwzględną wypadku ich zmiany przepisów w 1968 roku 917 udał się do nie tylko wygrać, ale dominują World Sports Car Racing podczas swojej krótkiej trzyletniej kariery z jednymi z najbardziej legendarnych nazwisk w sportach motorowych pilotowanie niemiecku bestia. Pod wieloma względami, gdyby nie było na wyczyny wielu z tych kierowców za kierownicą Porsche 917, a ich kariera miałaby bardzo różne ścieżki. Tony Adamowicz pilotował 917K ponownie w wyścigu non-punkty w RPA pod koniec roku 1971. Zajął 4. miejsce w David Piper Racing 917K ten weekend w Kyalami, a także ustawić najszybsze okrążenie wyścigu w Lucky Strike sponsorowany samochodu.Tony komentarze:. "Wierzę, że Porsche wygrał World Endurance Championship z dwóch powodów ... więcej dostępnych samochodów, a będącej zawiesiną 917K zgodnych nad uderzeniami i we wszystkich rodzajach pogody To sprawiło, że samochód łatwiej jeździć w deszczu niż Ferrari, który był bardziej sztywno powstały. Więc jeśli założyć Ferrari w suchych warunkach i zaczęło padać, było trudne do jazdy. Ponieważ rama 917K był aluminium, aw jednym przypadku magnezu, rama zgięte nawet na prostej Odległość falowania. Na 917K był bardziej zgodny. "

Wpis zawdzięczamy